štvrtok 11. februára 2016

Always go your own way :)

čauteee ľudkoviaa!
good day, quote, and day image
Už dlhšie som vám nenapísala žiaden článok, či už týkajúci sa Španielska, alebo random vecí.

Zo začiatku som plánovala, že vám budem prinášať pravidelné dialy články, ale nakoniec som usúdila, že bude lepšie písať články vtedy, kedy budem cítiť, že je čas na článok takéhoto typu. Príde mi lepšie a rozumnejšie prinášať menej článkov no s nejakým zmyslom a snáď aj s nejakou myšlienkou, zážitkom...


Blog som si založila, lebo ma baví písať a zdielať moje myšlienky/pocity s inými ľuďmi. 
Nemyslím si, že je dobre písať články, keď proste človek nemá náladu/inšpiráciu na vytváranie niečo super.
Proste nejaký nápad nevytvoríme na počkanie. 
Preferujem prinášať články, ktoré píšem s chuťou a pocitom, že sú to články, ktorými vám niečo prinášam. Či už blbosti z môjho života alebo hocičo iné.

Môj plán (týkajúci sa blogu)je mať blog, ktorý bude ľudí baviť. No kvôli tomu nebudem zbytočne tráviť čas za počítačom, keď môžem ísť von s kamarátmi, keď sa musím učiť do školy, pomáhať doma atď..

Na začiatku, keď som si založila blog, som si myslela, že každý deň budem vymýšlať nejaké články a neviem čo. No keď sa moje plány nezačali plniť tak som sa tým zbytočne netrápila a to mi dovolilo prijať fakt(ktorý všetci poznáme),  že realita býva odlišná od naších predstáv.

Preto sa neboj, ak máš nejaké plány a nedokážeš ich plniť 100%. Rob to, čo ťa baví, pretože potom v budúcnosti budeš spomínať na to hlavne na to pekné.
plants, grunge, and tumblr image

Myslím, že táto teória sa dá aplikovať na viac vecí, že ak niečo chcete, vždy sa to dá zvládnuť nejakou cestou. :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára